مراسم رونمایی و اکران افتتاحیه فیلم سینمایی «۵۲ هرتز» به کارگردانی سجاد شهریاری و تهیه‌کنندگی ابراهیم اصغری توسط گروه سینمایی هنر و تجربه و با حضور سازندگان اثر و مخاطبان در پردیس سینمایی چارسو برگزار شد.

اکران فیلمی که ساخت آن یک قرن طول کشید

به گزارش قدس آنلاین به نقل از روابط عمومی گروه سینمایی هنر و تجربه، ابراهیم اصغری تهیه‌کننده فیلم در ابتدای این مراسم با تبریک اعیاد ماه شعبان و تشکر از گروه سینمایی هنر و تجربه که شرایط اکران این فیلم را فراهم کردند از بازیگران و سازندگان فلیم دعوت کرد تا به روی سن بیایند و گفت: ما این فیلم را در قرن گذشته ساختیم و در قرن جدید توانستیم اکران کنیم و در زمان ساخت این فیلم بسیاری از بازیگران جوان امروز در آن زمان نوجوان بودند.

وی ادامه داد: این فیلم سال ۹۸ ساخته شد و به دلیل بیماری کرونا مانند بسیاری از فیلم‌ها شرایط ساخت آن به کندی پیش رفت ولی سرانجام در سال ۱۴۰۰ آماده نمایش شد و خوشحالم که امروز شرایط اکران این فیلم در هنر و تجربه فراهم شده است.

شقایق فراهانی، امیر غفارمنش، علی استادی، علیرضا مهران، سام حسامی، مهشید جوادی، حمید رشید بازیگران فیلم و سجاد شهریاری کارگردان فیلم به روی سن حاضر شدند و در سخنان کوتاهی با تشکر از همه مخاطبان و ابراز خرسندی از نمایش این فیلم در گروه هنر و تجربه، ابراز امیدواری کردند تا فیلم مورد قبول مخاطبان قرار بگیرد و در تبلیغ آن ما را همراهی کنند.

در پایان این مراسم و قبل از نمایش فیلم، محمد شایان خواننده جوان، ترانه‌ای را که قرار بود بر روی تیتراژ پایانی فیلم استفاده شود به صورت زنده اجرا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.